Przyszłość komunikacji

facebook

Wiadomym jest, że podstawą komunikacji z klientami są obecnie social media. Posiadanie Facebooka, Instagrama czy Twittera jest już standardem, z którym trzeba się pogodzić i wprowadzić w życie, jeśli nie chcesz wypaść z obiegu. Jednak tu także istnieją konkretne rodzaje komunikacji, które różnicuje skuteczność i zbieranie atencji użytkowników. Na co zwrócić uwagę, przygotowując posty?

Konkurencja na rynku jest duża i sama obecność w social mediach w niczym nie pomoże. Wzorowo prowadzone fanpage przyzwyczaiły odbiorców do pewnej jakości, dlatego nie wystarczy już tylko założenie konta i wrzucanie tam zdjęcia raz w tygodniu. Należy przyciągać uwagę fanów ciekawą treścią, która sama zapracuje na swoje zasięgi. Specjaliści od social mediów twierdzą, że podstawą komunikacji na portalach społecznościowych będą materiały wideo!

Jakie wideo tworzyć?

Krótkie, dynamiczne, trzymające uwagę odbiorcy. Zaleca się, by filmy były kilku- lub kilkunastosekundowe. Idealnym przykładem są giphy. Możesz je wykorzystywać w swoich postach lub wysyłkach mailingowych. Jednak przy planowaniu skutecznej i długofalowej komunikacji, giphy nie są wystarczające. Wideo, które staje się podstawą komunikacji musi być kreatywne, związane z Twoją działalnością, nagrane w dobrej jakości i dobrze zmontowane. Wtedy możesz liczyć na tzw. „share’a”.

 

 

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*